❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
ازساير صفحات وبلاگ كه تو ((انتهاي صفحه)) مشخصه هم بازديد كنيد...لطفا (( نظر يادتون نره )). براتون بهترين ها رو آرزو ميكنم. خوش بگذره!!! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علي طاهري_خدايا فريادم بي صداست...... و آدرس ali.mosafer.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شاپرکها گفتن ما مسافریم و میریم

 

 تو گفتی من عاشقم و میمانم

 

 تو گفتی  تا اخر میمانیم با هم

 

 گفتم حتی اگر جانت رود

 گفتی اری حتی اگر جانم رود

 

 

 

  حال پس کو  ‌‌‌ٍ

 

 آن عاشق بودنت آن  حرفهایت


 



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت2:01---7 شهريور 1390
سلام دوست گلم
با یه آپ قشنگ منتظرت هستم!!!
ممنون میشم اگه با نظر های خوبت من رو راهنمایی کنی!!
در انتظار حضور گرمت هستم!!!











nazanin
ساعت2:01---7 شهريور 1390
همیشه آپ هات عالیه!!!!!!!!
خیلی با وبت حال میکنم خدایی!!!


bita divo0ne
ساعت15:46---14 بهمن 1389
اخخخخخخخخخخخخخ که فکر کردن بهش داغونم میکنه پاک دیوونه شدم خدایا چرا خوشی بهم نیومده ممنون علی جوووووووووووووووونم
فدا مدات بیتا دیوونه


neda
ساعت22:37---13 دی 1389
kheili khub bud

ya30
ساعت19:14---7 دی 1389
سلام.من یاسی هستم.......................
چند روزیه که عاشق شدم و اونی که دوسش دارم هم منو دوست داره ولی هیچکدوم جرات نداریم به هم بگیم..
help me!
tell me what to do!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 4 دی 1389برچسب:, ] [ 15:50 ] [ علي طاهري ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

تو هرچه می خواهی باش ، اما ... آدم باش !!! چقدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها است كه به این مردم، آسایش و خوشبختی بخشیده است !!! مگر نمی دانی بزرگ ترین دشمن آدمی فهم اوست؟ پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی. امروز گرسنگی فكر ، از گرسنگی نان فاجعه انگیزتر است . برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 405
بازدید ماه : 2553
بازدید کل : 1035944
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 2657
تعداد آنلاین : 1




فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
**********
********* **********

كد موسيقي براي وبلاگ